.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغييرات سهميه بنزين اعلام شد

رئيس ستاد حمل و نقل و مديريت سوخت کشور با اشاره به سهميه مردادماه بنزين و گازوييل خودروها گفت: سهميه بنزين خودروهاي شخصي در مردادماه تغييري نکرده، اما سهميه سوخت تاکسي هاي شهر تهران و کليه شهرهاي استانهاي خوزستان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان و بوشهر و کليه تاکسي هاي بين شهري از مرداد ماه 20 درصد افزايش مي يابد.

محمد رويانيان با تکذيب شايعاتي مبني بر تغيير قيمت بنزين و سهميه سوخت خودروها گفت: هيچ کدام از شايعات مطرح شده مورد تأييد نيست.

وي با اشاره به اينکه سهميه سوخت خودروهاي دولتي و عمومي که تاکنون به هر دليلي به سهميه آزاد تبديل نشده بود، با شناخت هاي صورت گرفته از مردادماه براساس قيمت آزاد محاسبه مي شود که در اين راستا 20 هزار کاميون ديزلي دولتي که تاکنون از سهميه دولتي استفاده مي کردند، از مردادماه بايد گازوييل آزاد بزنند.

وي در خصوص بنزين هاي 100 توماني نيز گفت: اين سهميه همچون گذشته در کارتهاي سوخت باقي ميماند و نمي سوزد.

وي گفت: در عين حال سهميه سوخت تاکسي هاي شهر تهران و کليه تاکسي هاي بين شهري نيز از مردادماه 20 درصد افزايش خواهد يافت، بر اين اساس تاکسي هاي بين شهري که 750 ليتر بنزين مي گرفتند از مردادماه 900 ليتر و تاکسي هايي که 500 ليتر مي گرفتند از مردادماه 600 ليتر بنزين دريافت خواهند کرد.
وي افزود: همچنين تاکسي هاي درون شهري که سهميه بنزين آنها 500 ليتر بود، از مرداد ماه 600 ليتر و تاکسي هايي که سهميه 300 ليتري داشتند از مردادماه 360 ليتر بنزين خواهند گرفت.
به گفته رويانيان، بدين ترتيب سهميه سوخت تاکسي ها در کشور روزانه حدود 400 هزار ليتر افزايش يافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.